ПОРАДИ ЧИТАЧУ

Звернення до читачів!
Дорогий друже!
Держава витрачає багато коштiв для того, щоб ти мав пiдручник. Тож нагадуємо про єдинi вимоги до учнiв щодо використання та збереження пiдручникiв:
Пам’ятай, що дбайливе ставлення до книги – завдання державного рiвня.
Одержавши пiдручники, обгорни їх, відведи їм місце на книжковій полиці.
Слiдкуй за чистотою книг, не читай пiд час їжi, не бери пiдручники брудними руками.
Не загортай cтopiнок, а користуйся зaкладкою.
Не роби на cтopiнкax пiдручників помiток, записiв тощо.
Не перегинай книги під час читання.
Не клади в книги олiвцi, ручки, iншi товстi предмети: вiд цього рветься палiтурка.
Слiдкуй за станом підручників, своєчасно ремонтуй їх.
Пам’ятай: пiдручники повинні служити учням не менше 5 років, бути чистими і цiлими.
У кiнцi навчального року своєчасно повертай пiдручники до бібліотеки. Їх чекають твої молодші товаришi. - Якщо ти випадково загубив чи ненароком зіпсував шкільний підручник, тобі необхідно повернути до бібліотеки однойменну або рівноцінну за змістом і вартістю книгу.
Бережи свого вipногo, мудрого друга – книгу!

Вимоги до читача
Перед тим як розпочати читання, вибери книжку, в якій розкривається зміст матеріалу, що ти вивчаєш.
Пам'ятай, що читання – одне з найважливіших занять у самоосвіті і ставитися до нього треба серйозно.
Слід урізноманітнювати прийоми і способи читання.
Читаючи, думай, шукай головне, основне, найістотніше.
Не поспішай, не ковтай книгу, вдумайся в логіку і зміст того, що ти читаєш.
Домагайся, щоб кожне речення, кожне слово, термін, фраза були добре зрозумілі, не залишай незрозумілого.
Читай з олівцем у руках, роби потрібні помітки .
Обов'язково конспектуй прочитане. Конспект зберігається надовго, прочитане забувається.
Розпочату роботу доводь до кінця. Не залишай книжку недочитанною – головне може бути попереду.
Прочитавши, обдумай, чого навчила тебе книга.
Прочитане спробуй пов'язати з життям, з практикою, досвідом. Добре при цьому придумати (знайти) приклади, що підкріплюють прочитане.
Не забудь пов'язати те, що читаєш (вивчаєш) з раніше вивченим і уявити його в системі знань.
Не поспішай кликати на допомогу інших, коли щось незрозуміло.
Намагайся розібратися самостійно.
Де потрібно – змушуй працювати і уяву.
Читай не тільки «зліва направо», а й повертайся до прочитаного: повторення – найкращий засіб закріплення прочитаного.
Навчись критично сприймати прочитане.
Обов'язково ознайомся з рецензія ми і відгуками на книжку: один розум добре, а колективний краще.
Раніше ніж критикувати книгу, добре розберись у її змісті .
Чужу критику на книжку читай після того, як прочитаєш книжку.
Кiлькiсть переглядiв: 475
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.